Comença el 17 Desembre 2022 18:00
A Lluïsos d'Horta
Publicat per Lluïsos d'Horta
info@lluisoshorta.cat
93·427·73·27 / 619·10·59·27
http://www.lluisoshorta.cat
Categories: Teatre
Hits: 2208
Representació de Els Pastorets dels Lluïsos, adaptació lliure de diversos Pastorets, dirigits per Clara Solé i Ramón Ramiro, amb més de 100 actors i actrius a l'escenari.
A Lluïsos d'Horta representem els Pastorets des de 1866!!
Tres representacions: dissabte 17 de desembre a les 18:00 h i diumenge 18 de desembre, matinal a les 12:00 i tarda a les 18:00 h.
Preus:
Comprar entrades
Els Pastorets dels Lluïsos
Els Pastorets de Lluïsos són Solidaris: Col·laborem amb l'Associació de Cardiopaties Congènites - AACIC, per fer presents a la ciutadania els infants malalts i per ajudar en el finançament del projecte “Fem més agradables les estades a l’Hospital”: projecte que duen a terme des de fa més de 15 anys a l’Hospital Vall d’Hebron i que està destinat a tots els infants i adolescents ingressats a les dues plantes de pediatria, independentment de la malaltia que tinguin.
La nostra col·laboració consisteix en l'entrega a l'Associació AACIC d'un euro per cada entrada venuda de totes les sessions dels Pastorets dels Lluïsos.
El Projecte Fem més agradables les estades a l’Hospital té com a objectiu principal proporcionar entreteniment i acompanyament als infants i adolescents hospitalitzats, per tal de crear una actitud positiva davant l’experiència de l'hospitalització i reduir l'impacte emocional que provoca la malaltia.
L’any 2021, aquest projecte es va adaptar en format virtual per tal de continuar entretenint als infants i adolescents hospitalitzats durant les restriccions per la COVID-19. Al novembre, finalment, vam poder tornar a l'hospital. Una psicòloga de l’equip de l’AACIC, 13 voluntaris i voluntàries van retornar a les plantes per fer l’atenció a peu de llit amb totes les precaucions establertes per l’hospital i els 20 pallassos i pallasses van amenitzar els caps de setmana. 2020 infants i adolescents es van beneficiar del projecte.
ACTIVITATS: