Comença el 17 Abril 2016 12:00
A Lluïsos d'Horta
Publicat per Lluïsos d'Horta
info@lluisoshorta.cat
934 277 327
http://www.lluisoshorta.cat
Categories: Vocalia d'Animació Infantil
Hits: 2928
Temporada Espectacles Familiars, de titelles i teatre matinal (un diumenge cada mes) de la Vocalia d'Animació Infantil de Lluïsos d'Horta us presenta La Dragona Bufalletres, de la companyia En Clau de Clown.
La Dragona Bufalletres és un espectacle que combina música, teatre i titelles. La llegenda de Sant Jordi és el pretext per explicar la importància de les lletres i els llibres a través d’una aventura on s’hi barregen sentiments d’amor, amistat i solidaritat.
Té una durada aproximada d’uns quaranta minuts. Va dirigit a un públic d’entre 2 i 8 anys.
Espectacle en benefici de Mans Unides, campanya Planta-li cara a la fam!
Preus
Sinopsi: La princesa Rosalina és l’encarregada de tenir cura de la biblioteca del castell. Però un bon dia es troba que algú ha fet volar les lletres dels contes. Amb l’ajuda del seu amic Jordi hauran de refer l’autèntica llegenda del cavaller Sant Jordi i enfrontar-se amb la Dragona Bufalletres.