Creu de Sant Jordi Creu de Sant Jordi 2016 · Entitat d'Utilitat Pública

El passat dimecres 21 de març vam rebre la visita de membres de la junta de la UEC Horta per signar l'acord de col·laboració entre Unió Excursionista de Catalunya - Horta i Lluïsos d'Horta.

El conveni el vam signar en Albert Gili, President de UEC Horta i en Miquel Àngel Aguilar, president de Lluïsos d'Horta.

Signatura Conveni UEC Horta

UEC HortaEl conveni consisteix en oferir als socis d'ambdues entitats un seguit d'avantatges:

  • Els socis de UEC Horta es beneficiaran dels mateixos descomptes que gaudeixen els socis de Lluïsos d'Horta en els espectacles de cinema i teatre de producció propia que s'organiten a Lluïsos, així com de la gratuitat en la matrñicula inscripció.
  • Els socis dels Lluïsos d'Horta gaudiran dels mateixos descomptes i avantatges que disposen els socis de la Unió Excursionista de Catalunya d’Horta en les activitats que aquesta entitat organitzi, així com de matrícula gratuïta en cas de fer-se socis de ple dret.
  • Els socis de Lluïsos d'Horta podran federar-se amb la FEEC (Federació d'Entitats Excursionistes de catalunya) abonant una  quota de soci virtual, el que els dona dret a l'assegurança en activitats de muntanya i descomptes en refugis i albergs, entre d'altres. Aquesta quota de soci virtual es de 25€ anuals.
  • Ambdues entitats farem intercanvi d'activitats i informació d'esdeveniments per fer-lo arribar als nostres respectius socis.

Despres de la signatura del conveni vam aprofondir en la cerca de punts en comú i sinérgies en les nostres diferents activitats, en la línia de millorar la nostra relació i oferir més esdeveniments i ofertes als nostres socis.