Creu de Sant Jordi Creu de Sant Jordi 2016 · Entitat d'Utilitat Pública

Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa per practicar català a través de la conversa. Es basa en la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari o voluntària, que parla català fluidament, i un aprenent o aprenenta, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa. El Consorci per la Normalització Lingüística de Catalunya cerca voluntaris per formar part d'aquest programa, us animem a participar!

En aquests moments, el VxL supera les 150.000 parelles lingüístiques presencials i virtuals formades des del 2003, quan va néixer el programa.

Ara necessiten més voluntaris per poder atendre els nous aprenents inscrits que volen practicar el català. Ajuda'ls a ampliar la família de voluntaris del VxL entre els teus contactes, amics o familiars a través de les teves xarxes socials o d'altres canals de difusió que tinguis a l'abast. Ajudaràs a fer créixer el català i fer sentir els aprenents més a prop de la nostra llengua i la nostra cultura. Apunta-t'hi  i se t'assignarà una parella lingüística.

INFOGRAFIA VxL