El dimecres 30 de setembre a les 19.30 h, l’escenari dels Lluïsos d’Horta acollirà la presentació de la novel·la “Vides robades”, de l’escriptora i dietista Dolors Borau. L’acte s’emmarca en les noves activitats del nostre club de lectura Llegim a Lluïsos.
Presentació del llibre “Vides robades”, de Dolors Borau, a l’escenari dels Lluïsos
Una novel·la breu però contundent sobre l’engany, la mentida i la identitat personal, dins l’activitat del club de lectura Llegim a Lluïsos.
El dimecres 30 de setembre a les 19.30 h presentarem la novel·la “Vides robades”, de l’escriptora i dietista Dolors Borau. Aquest acte, que s’emmarca en les noves activitats del nostre club de lectura Llegim a Lluïsos, compta amb la presència de l’autora, de l’escriptor i professor de literatura a Blanquerna Oriol Izquierdo, i amb la conducció del membre de la junta dels Lluïsos Lluís Cuevas.
Vides robades és una novel·la breu però contundent que planteja de manera crua i directa l’engany i la mentida sobre la identitat personal. Què passa si descobrim que no som qui ens pensem que som? Com reaccionem quan el secret de família més ben guardat afecta la nostra identitat i ens ho fa capgirar tot?
Totes les famílies guarden un secret
És una obra sobre els prejudicis socials i la incapacitat d’acceptar la realitat, però també parla de l’amor, de la innocència, de la complicitat i de les convencions. En aquest cas, un secret que fa que les vides dels seus membres siguin, de fet, vides robades.
Dolors Borau i Oriol Izquierdo han regentat durant molts anys l’espai gastronòmic i literari hortenc Sopa de Lletres. Tan aviat s’hi podien trobar plats cuinats molt saludables i complements alimentaris, com una acurada selecció literària i presentacions amb autors i autores de primera fila.
La presentació de Vides robades es farà a l’escenari dels Lluïsos, que es convertirà per una estona en un espai de lletres obert a tothom.